Kun je magneten en stickers maken met het mesje dat er al bijzit in de doos of moet je een apart mesje aankopen? loklik icraft heb ik…
Ik neem aan dat dit met de optie ‘print & cut is’?
Kun je magneten en stickers maken met het mesje dat er al bijzit in de doos of moet je een apart mesje aankopen? loklik icraft heb ik…
Ik neem aan dat dit met de optie ‘print & cut is’?
You can click on the green here and you can search for the topic for example you type Magnets in the search and it will show you the posts were made about magnets.
Magnets
You can use the 45 degree blade to cut sticker paper and the 60 degree blade to cut magnetic sheets.
Both machines can use the print then cut option. I would suggest updating the software and updating the firmware on your machine. Then complete a print then cut calibration.
Translation
Je kunt het 45 graden mes gebruiken om stickerpapier te snijden en het 60 graden mes om magnetische vellen te snijden.Beide machines kunnen de print- en snijoptie gebruiken. Ik zou aanraden om de software bij te werken en de firmware op je machine bij te werken. Voltooi vervolgens een print- en snijkalibratie.
De kalibratie krijg ik zelfs niet in orde… heb net update gedaan, ben op 6.0 ofso iets
@admins maybe can help